Son Dakika

Iğdır İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından, Orman İşletme Müdürlüğü ev sahipliğinde paydaş toplantısı gerçekleştirildi

Iğdır İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından, Orman İşletme Müdürlüğü ev sahipliğinde paydaş toplantısı gerçekleştirildi
Haberi Paylaş Paylaşımda haber linki ve kapak görseli kullanılır.
WhatsApp Facebook X LinkedIn Telegram
 Iğdır İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından, Orman İşletme Müdürlüğü ev sahipliğinde paydaş toplantısı gerçekleştirildi ​ Toplantıda, il genelinde yürütülen tarım ve hayvancılık faaliyetleri değerlendirilirken, sektörün mevcut durumu ve geleceğine yönelik çalışmalar ele alındı. 


 Kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve ortak çalışmaların artırılması konularında görüş alışverişinde bulunulan toplantıda, iş birliğinin önemi bir kez daha vurgulandı. 


 Paydaş kurum temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, tarımsal üretimin geliştirilmesi, hayvancılık faaliyetlerinin desteklenmesi ve kırsal kalkınmaya katkı sağlayacak projeler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. 


 Katılımcılar, bölgenin tarımsal potansiyelinin daha etkin kullanılması amacıyla kurumlar arası iletişim ve koordinasyonun sürdürülmesinin önemine dikkat çekti.


 Toplantı, karşılıklı görüş ve önerilerin paylaşılmasının ardından sona erdi.

Hareketli ifadeler Bu yazıya tepkiniz ne?
Bir ifadeye dokunun; sayacı anında güncellensin.
Bu haberi paylaş Paylaşımda haber linki ve kapak görseli kullanılır.
WhatsApp Facebook X LinkedIn Telegram
Tahir Kavri
Yazar Hakkında Tahir Kavri

Gazeteci Tahir Kavri

Bu haberi nasıl buldunuz? Tepkiniz yalnızca haber etkileşimi olarak kaydedilir.
Ziyaretçi olarak tepki verebilirsiniz; kazanç yalnızca gerçek okuma şartı tamamlanırsa işlenir.

Yorumlar

Yorum yapmak için giriş yapın. Giriş

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.